Odpovídáte na názor k článku GeForce RTX 5000 jsou tady: Máme modely, ceny i výkon. A trošku komplikací s exkluzivním DLSS 4. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
Jenže dřív nebo později to může být tak, že budete mít 120 Hz s MFG a reálně 30 FPS.
A tím nemyslím přirozené zvýšení náročnosti her třeba za tři roky, ale nových her na v podstatě novém hardwaru...
U upscalingu se taky chvíli říkalo, že "nikdo vás nenutí si to zapínat, ale je to fajn mít jako možnost."
Jenže vývoj her se tomu přizpůsobí, takže když finalizují nastavení a vyladění hry, tak když všichni mají FSR/DLSS, tak najednou nepotřebujou zajistit, aby na minimálním vyžadovaném hardwaru hra zvládala 1080p30, stačí když dá 720p30 nebo dokonce 480p30 a 1080p bude s upscalingem. Najednou upscaling není bonus, ale standard.
No když se bude nad MFG hodně jásat, tak možná za dva roky bude standard, že bude vždycky zapnutý. Standard bude 1080p60 (takže někdo bude tvrdit jakej je to squělej pokrok, vždyť dřív byla baseline 30fps cinematických TM). Akorát že reálná frekvence bude 15 FPS.
Čili sice to může být užitečný nástroj pro některé situace, ale bohužel nejspíš nastane jeho nadužívání/zneužívání a pak je otázka, jestli to byl dobrý nápad zavádět. Proto by se mělo omezeit to juchání nad těmahle technologiema, protože to k tomu jenom přispívá/navádí.