Kazda ma "svy" a po te hw strance si zachovava a tribi charakter jak Xbox zamereny na ovladaci technologie, tak PS zamereny na audiovizualni zazitek. Nakonec i ten vzhled, za ktery zejmena novy Xbox popichuju, odpovida charakteru, je to "holici strojek" vs. japonske sikmoocko, Mercedes vs Honda.
Problem je, ze ted jsou ty architektury tak podobne, ze vyuzit vetsi vykon jde celkem snadno. Zvetsit rozliseni, pridat vice efektu nebo zlepsit kvalitu stinu je otazka zmeny par cisel a vyvojari to 100% udelaji. U stavajici generace byla PS3 verze her bezne slabsi, protoze se vyvojari nechteli zabyvat optimalizacemi vyrazneji dele jen na jedne platforme. Ted to bude obracene! To se klidne vsadim. Proto sem si objednal PS4. HW je vyrazne lepsi, pristup Sony taky.
Hráč nic nepozná hmm co jsem potom já když to poznám a hraji hry?! Pro frimy je to ideální stav když obě konzole budou podávat stejný výkon a grafiku. Je to totiž jednoduší pro vývojáře a celkový vývoje je levnější. Není pravda že vývoj her na PC stojí více než na konzole. Je to přesně naopak. Samozřejmě jen do té doby kdy ještě nemají jednotný uzpůsobený engin/dev-kit a nevydávaj jednu hru pořád dokola jako COD.