Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Google chrání soukromí jen u celebrit. Ostatním Gmail bez milosti otevřel. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 25. 6. 2013 10:23

    SamanCZ (neregistrovaný)

    myslim prave z pohledu toho co jinak v reklamach muzeme shlednout, nejake drobnosti bych ani neresil (ostatne je videt ze brifing se odehrava v nejake garazi, pravdepodobne tehoz domu kde zasahuji) ale spise technicke zpracovani, kamera, strih, hudba, korektura a postprodukce, tohle vsechno je jak od lidi co maj nulovej rozpocet, vzali kameru a s kamosema neco natocej at to dopadne jakkoliv


    pritom natocit dnes kvalitni spot neni az tak nakladne, mel jsem moznost sledovat kuprikladu nataceni spotu pro Peugeot a kdyz jsem pak videl ropocet na samotnej spot, tak jsem docela zasnul, ano celkove to bylo nekolik milionu korun, ale v tom byla i cena za vysilaci casy v TV, pritom samotnej spot vysel na sumu za kterou bys koupil asi 20 kousku HD7990, proste smesny penize, a kvalita byla s tomto nesrovnatelna, proste kvalitni profi odvedena prace od celeho stabu asi 10 lidi co natom ty 2 dny delali na place a pak nekdo jeste asi 2-3 dny nekde ve strizne