Tak.. hlavne, kdyz je clovek na datatech a kouka na svoje oblibeny stranky, ktery zna a vi ze jsou graficky a datove nenarocny.. ale zacnou se mu stahovat, streamovat videa, tak ho to stoji nemaly data. Coz clovek neovlivni, protoze reklamy se meni i kdyby to predtim zkontroloval.
Tohle by nemelo bejt legalni a data z reklam by se nemeli pocitat a mel by to platit provozovatel tech reklam.
To je jako by nekdo na autobusovej zastavce dal reklamu na bus a chtel nekolikanosne vetsi obnos penez, nez stoji listek, za to, ze jsem se na tu reklamu podival i kdyz jsem nechtel, kdyz jsem nastupoval. Protoze je na dverich, na ktery koukam, protoze cekam az se otevrou.
Tohle fakt jeste nikdo neresil?
Text a zakladni graficky rozhrani ma "par kbps". gify, reklamy-videa MB. V nejlepsim. Prakticky, my platime reklamy.
Stranky se snazi setrit data v mobilni verzich. Takze tam nejaka zaruka je. Reklamni video je video. A s tim se nepocita.