Analýzou využití stávajících funkcí ale Google zjistil například toto:
- 70 % lidí Inbox používá na Androidu, 34 % na webu a 28 % na iPhonu.
- 85 % všech zpráv jsou automaticky seskupeny spolu s ostatními. Z 33 % jde o reklamní nabídky, z 20 % pak aktualizace se sociálních sítí apod.
- 60 % uživatelů tyto skupiny promazává/vyřizuje dvakrát denně.
- Tzv. highligts, vypíchnuté důležité detaily z e-mailů, z 51 % tvoří odkazy ke sledování zásilek, z 34 % události z kalendáře a z 9 % informace o letu.
- Našeptávač nejvíce pomáhá s hledáním telefonních čísel (47 %) a webových odkazů (35 %).
- 41 % připomínek lidé odkládají na později. V 28 % případů volí vlastní čas, v 26 % zprávu odloží na zítra, v 21 % na pozdější čas ve stejném dni.
- 36 % uživatelů odkládá připomínky šestkrát týdně.
A co vy? Už Inbox používáte, nebo vám ještě stále nepřišla pozvánka?