Primárním zdrojem příjmů je stále reklama. Na inzerci Google utržil 15,5 miliardy, zbylých 1,7 miliardy má na svědomí přímý prodej produktů a služeb. Reklamní příjmy Google dělí do dvou skupin. Ty, na kterých vydělává přímo na svých webech (vyhledávač, YouTube apod.), jsou důležitější a do kasy přinesly bezmála 12 miliard. Reklama na webech partnerů dělala v uplynulém čtvrtletí 3,5 miliardy.
Googlu znovu potvrdil trend, že lidé více klikají na reklamy (počet prokliků šel meziročně o 13 % nahoru), ale jejich průměrná cena klesá, letos o 7 %. Na vině jsou mobily, kde je reklama levnější. Zajímavé také je, že zatímco na webech Googlu přibylo 25 % prokliků ve srovnání s rokem 2014, na webech partnerů je jich o 12 % méně.
Na účtech Googlu bychom aktuálně našli 65 miliard dolarů. Co do lidského kapitálu Google zaměstnává 55 000 lidí.
Zdroj: Google