Google je chce tímto podpořit. Zákazníci by pak takový obchod cíleně navštívili a dali mu přednost před jinými. Označení obchodu bude moci provést pouze jeho majitel, který musí mít u Googlu verifikovaný účet.
Jako ikonku Google zvolil černé nakloněné srdce v červeno-oranžovém kolečku. Uživatelům ve Spojených státech se pak v mapách objeví ve vyhledávání i v podnicích v okolí. Zde doplní již existující ikonku pro podniky vedené ženami (toto označení je v mapách již dva roky) či místa, jež jsou LGBTQ friendly.
Tip: Aplikace Bez Andreje vám řekne, jestli výrobek pochází od Babiše
Google běžně označuje podniky například pro jejich bezbariérovost, nicméně ač Česko dostává řadu funkcí v předstihu, ty výše zmíněné jsou přístupné (pravděpodobně) pouze ve Spojených státech.
Sundar Pichai již dříve oznámil, že Google bude činit kroky v dlouhodobé podpoře černošské komunity. Na tyto a podobné účely hodlá Google utratit 175 až 300 milionů dolarů. V samotném Googlu nyní pracuje méně než 4 % černochů a méně než 1 % native/indiánů (původních obyvatel USA), což se má také podle Pichaie změnit.
zdroj: Google, 9to5google