Google mění výsledky vyhledávání míst. Do popředí se dostávají recenze uživatelů

19. 6. 2013

Sdílet

 Autor: Redakce

Google výrazným způsobem mění podobu výsledků vyhledávání při hledání míst, jako jsou restaurace, bary a další podniky. Na stránku s výsledky přidal pohyblivý pás s fotkami jednotlivých míst, hodnocením a počtem recenzí. Po klepnutí se na některou z položek v liště se dostanete na Google+, kde se budete moci dozvědět informace, jako je otevírací doba, prohlédnout si fotografie od uživatelů a přečíst si jejich recenze.

Nový vyhledávač míst od Googlu
Nový vyhledávač míst od Googlu

Ve výsledcích zůstal zachovaný náhled mapy s vyznačenými body zájmů, jeho oddalováním nebo přibližováním se budou zobrazovat odpovídající místa. K dispozici máme zatím jen obrázky, lze nicméně čekat, že při najetí myši na položku v pásu se určitým způsobem zvýrazní i odpovídající bod na mapě.

 

Google inovovanou podobu vyhledávače nyní spouští ve Spojených státech, kdy budou následovat další země, není známé. Podobný vzhled společnost nasadila již minulý rok u výsledků vyhledávání míst na tabletech (v ČR se nezobrazuje) a lze čekat, že se touto cestou vydá i u dalších služeb. Díky tomuto způsobu zobrazování se do popředí mnohem více dostávají uživatelská hodnocení, a to tím Google patrně sleduje. Google+ a vyhledávač se tak zase o něco málo sbližují.

Zdroj: TechCrunch