Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Dodržuje Google GDPR? Proti pokutě ve výši 50 milionů eur se odvolá. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 22. 1. 2019 18:13

    Jan Olšan (neregistrovaný)

    DirectML je jenom API pro jakékoliv aplikace používající neuronové sítě. Není to nic jako DLSS, jak už jsem psal výš. To zbylé je jenom spekulace.

    Nesmíš číst zprávy, kde z původní informace wccftechové a podobný vyspekulujou něco úplně jinýho, než to původně říkalo. Původní zdroj je: https://www.4gamer.net/games/446/G044684/20190115124/

    Jediné, co mluví o možnosti alternativního DLSS v tom, co ten člověk z AMD řekl, je tohle (googloidní překlad): "I think NVIDIA's DLSS-like thing can be done with GPGPU-like approach for our GPU."
    To není slib, že to udělají. Dokonce to mohl myslet tak, že když to vývojáři nějaký hry budou chtít udělat, tak si to budou moct naprogramovat, ale sami.

    Celá část toho článku:
    Q: "NVIDIA is trying to bring AI-based image processing called DLSS (Deep Learning Super Sampling) to game graphics processing. Please let me know what AMD thinks about this trend."

    A: "Last year's GDC 2018 Microsoft announced a framework "Windows ML" for developing machine learning based applications on the Windows 10 platform, and "DirectML" that makes it available from DirectX (Windows 10 October 2018 It became effective (Update)).
    We are currently experimenting with obtaining the evaluation version SDK of DirectML, but Radeon VII shows excellent results in that experiment.

    By the way, Radeon VII scored about 1.62 times the "GeForce RTX 2080" in "Luxmark" which utilizes OpenCL-based GPGPU-like ray tracing renderer.
    Based on these facts, I think NVIDIA's DLSS-like thing can be done with GPGPU-like approach for our GPU."