Nemělo by být velké překvapení, že chce Google dostat reklamy na všechna možná i zdánlivě nemožná místa. Příjmy z reklam společnost živí, byť v poslední době hledá jiné zdroje obživy. Logiky též hledá další místa, kde by mohla zobrazovat reklamu. Seznam, který Google poslal americké komisi pro cenné papíry, naznačuje, kam by společnost ráda zašla.
Reklama se v budoucnu může objevit v palubních počítačích automobilů, na lednicích, termostatech, brýlích nebo hodinkách. Google předpokládá, že uživatelé budou používat jeho služby a tím pádem budou zásobováni reklamami na různých zařízeních v různých formách. Pro marketéry se situace komplikovat nemá. Počítá se s tím, že Google se postará o to, aby reklamu v rámci kampaně viděli relevantní uživatelé (na příslušných zařízeních).
V budoucnu nás reklamy zřejmě zahltí. Nejlepší by stejně bylo, kdyby reklamy nahradily snění. Až se dozvíme, že někdo chystá řešení po vzoru Futuramy, dáme vědět. Jinak Google už chytré brýle má, koupil amerického výrobce termostatů Nest a ani chytré hodinky mu neunikají, díky projektu Android Wear. I do aut se dostane bez větších potíží. Vize firmy není nereálná, naopak může být blíže, než se zdá.