Hlavní navigace

Google si hýčká neziskovky. Dá jim Apps zdarma a ještě 10 000 dolarů na reklamu

Sdílet

Zdroj: Redakce

Česko se stalo 12. zemí, kde Google spustil program pro neziskové organizace. Neziskovky tak mohou získat bezplatnou sadu online nástrojů Google Apps, dále dostanou vylepšený kanál na YouTube, kde bude i tlačítko pro darování příspěvku, a navrch ještě přidá až 10 000 dolarů měsíčně na reklamu ve vyhledávači, aby mohly neziskovky dát o své práci vědět veřejnosti.

Samotný program Ad Grants pro podporu ve vyhledávači už u nás funguje pět let. Zúčastnily  se jej například organizace Člověk v tísniDobrý anděl a Unicef. Další neziskovky mohou o členství v programu zažádat pomocího tohoto formuláře.

 

Program Google Ad Grants už do sbírek Člověka v tísni přinesl přes 2 miliony korun a naše reklamy si prokliklo 700 tisíc uživatelů. Díky tomu jsme mohli nakoupit několik tisíc koz či školních pomůcek pro nejchudší lidi na misích. Další výhodou je možnost dát vědět o tématech, kterými se zabýváme, ať už se týkají chudoby v Česku či lidských práv ve světě,“ říká Tomáš Urban z organizace Člověk v tísni. 

Markéta Křížová z Dobrého anděla jej doplňuje: „Jako nezisková organizace bychom si propagaci v takovém rozsahu mohli jen stěží dovolit. Každý měsíc plného využívání Google Ads Grants naši reklamu zobrazí 800 tisícům uživatelů a proklikne na ni téměř osm tisíc lidí.“ 

MMF24

Největší přínos jsme zaznamenali ve více než 100procentním nárůstu návštěvnosti našich webových stránek a charitativního e-shopu, což se projevilo zvýšeným počtem objednávek nabízených produktů i on-line darů na pomoc dětem v rámci našich programových aktivit, které UNICEF rozvíjí ve více než 150 zemích světa,“ potvrzuje Hana Čermáková z UNICEF.

Zdroj: Google