Samotný program Ad Grants pro podporu ve vyhledávači už u nás funguje pět let. Zúčastnily se jej například organizace Člověk v tísni, Dobrý anděl a Unicef. Další neziskovky mohou o členství v programu zažádat pomocího tohoto formuláře.
„Program Google Ad Grants už do sbírek Člověka v tísni přinesl přes 2 miliony korun a naše reklamy si prokliklo 700 tisíc uživatelů. Díky tomu jsme mohli nakoupit několik tisíc koz či školních pomůcek pro nejchudší lidi na misích. Další výhodou je možnost dát vědět o tématech, kterými se zabýváme, ať už se týkají chudoby v Česku či lidských práv ve světě,“ říká Tomáš Urban z organizace Člověk v tísni.
Markéta Křížová z Dobrého anděla jej doplňuje: „Jako nezisková organizace bychom si propagaci v takovém rozsahu mohli jen stěží dovolit. Každý měsíc plného využívání Google Ads Grants naši reklamu zobrazí 800 tisícům uživatelů a proklikne na ni téměř osm tisíc lidí.“
„Největší přínos jsme zaznamenali ve více než 100procentním nárůstu návštěvnosti našich webových stránek a charitativního e-shopu, což se projevilo zvýšeným počtem objednávek nabízených produktů i on-line darů na pomoc dětem v rámci našich programových aktivit, které UNICEF rozvíjí ve více než 150 zemích světa,“ potvrzuje Hana Čermáková z UNICEF.
Zdroj: Google