Pro provozovatele webových stránek jde o pohodlné řešení: nemusí tak řešit spam, nenutí uživatele registrovat do svého proprietárního systému, diskutující mají své avatary atd.
Facebookové diskuze využívá např. Aktuálně.cz
Důležitost takové „fičury“ si konečně uvědomil i Google, jenž příjde se svým vlastním řešením. Nejedná se pochopitelně o krok zcela nezištný: americký gigant by rád diskuse analyzoval a využil je pro zpřesňování výsledků vyhledávání. Na tom však není nic špatného, podobná data jistě sbírá i Facebook, který s nimi dělá obdobné kousky.
Otázkou zůstává, má-li vůbec Google šanci se svým novým produktem prorazit. Na webových stránkách se dnes setkáváme se systémy Disqus, Facebook a Livefyre, přičemž hlavně poslední zmíněný spojuje nejpoužívanější sociální sítě jakoby do jednoho celku. Určitě se tak jedná především o další pokus jak ještě více zviditelnit Google Plus.
Zdroj: The Next Web