Změn se dočkají reklamy. Google tvrdí, že 80 % videoreklam jsou zobrazeny s displejem na výšku, přestože většina videí je tvořena na šířku. Firma proto chystá nový „portrétní“ formát videí. Reklamní síť má také přesněji cílit na zájmy hráčů. Nejvíce se ovšem těší na herní reklamy. Google je bude streamovat jako demoverze i bez nutnosti instalace.
V Play Storu se již objevil Indie koutek s výběrem nejlepších her nezávislých tvůrců. Play Games se zbavuje závislosti na Googlu+ a zakládá novou hráčkou identitu Gamer ID. Je to variance na Xbox Avatar od Microsoftu. Jeden účet se stejným jménem a ikonkou bude sloužit ve všech zapojených hrách. Již brzy má odstartovat novinka Gamer Friend. Dle Googlu jde o nový způsob, jak mohou uživatelé do her přidávat přátele a interagovat s nimi.
Play Games navíc dostanou Video Recording API. Skrz toto rozhraní bude možné nahrávat průběh hraní a následně jej sestříhat a publikovat na YouTubu. Poté přibude i funkce pro živý streaming hraní. O tom už Google mluví od podzimu.
Zdroj: Google