Myslim, ze se situace nezmeni a zustane to jako ted: NVidia/Intel a NVidia/AMD. :-)
Samozrejme berte to z nadsazkou, protoze nikdo zatim netusime, jak moc se AMD vrati do gamingu diky architekture RDNA2. Ale ze by Intel Xe byly dobre gamingove grafiky, tomu neverim. Spis si myslim, ze Koduri je schopen predvest vykonnou vypocetni GK a z ni odvodit i herni grafiku a pockat, on uz to jednou predvedl a AMD VEGA byla a je dodnes vypocetne velmi vykonna, ale herne zadny zazrak. U Intelu to podle me zopakne a muze mit ve vypocetnim segmentu uspech a i to par zazranych Intel fanousku muze pouzivat na hry, nakonec u AMD tomu bylo zrovna tak.
No bylo by to pěkné ale vzpomeňte, že o tohle se tady již odehrálo. . Vše se skrývá pod jmény Larabee, Knights Ferry a Xeon Phi. Doposud jsme se bohužel dostali jenom k tomu, že Intel zapleveloval svými omezujícími integrovanými kartami počítače navzdory uvedeným projektům.
V čem je situace jiná proti minulosti? Hlavně, že tenhle Intel je ve mnohem horší kondici než ten co připravoval ty neúspěšní grafické modely které jsem zmiňoval. Koduri? No jak se říká jedna vlaštovka jaro nedělá.
Byl bych rád kdyby měl Intel pořádnou grafiku. Ale jak se říká starého psa novým kouskům nenaučíš a právě proto jsem pesimista.
Redmarxi to nema cenu..vzdyt je to posuk, ktery nepise nic jineho nez aby nejakym zpusobem vzdycky naplival na AMD..
Ale jen pro tu srandu... 6 z 9 her byla 3950X rychlejsi ve 4k nez 10900k :D
https://static.techspot.com/articles-info/2084/bench/2080_4K.png
Tohle Vladar samozrejme nikdy neprijme..ale az vyjde Zen3 tak aspon tady ty jeho blbe kecy nebudem uz muset cist ;)
No jo posuku, testy se blbe okecavaji temi tvymi detinskymi komentari :D
Ono az prijde Zen3, tak tu aspon ty tvoje kidy uz nebudem muset cist :D
Ps: ono uz ti nic jineho nez OC nezbylo..pomalu se z tebe stane neco jako majitel FX..tam se taky delalo OC, ale narozdil od toho tveho 9900k, to slo taktovat 30-40% nahoru a stalo baksis :D kdezto ten tvuj je 2 roky stary preznaceny predrazeny zravy kram.
No jo aDDmine to je furt dokolečka-dokola až prijde ....
Ale musím ťa pochváliť, že si v susednom vlákne konečne priznal výkonostnú prevahu Comet Lake....to ťa muselo stáť hodne námahy....
A čo to zase perlíš v garáži o brutálnej spotrebe nových nVidií, nevieme ani výkon, ani spotrebu, hlavne nakydať na nVidiu. To ti bude prd platné, budeš šťastný ak si nové AMD karty zakúpi 20% hráčov....popleto...
Venuj se garáži, práve dostávaš na prdel od uživatela Yamaha.
Tebe nešťastníku ani nedocvaklo, že na krev sú vyhnané práve vyššie modely Ryzenu...zas to máš popletené, ako vždy.
Káčkové modely Intelu dokážu all core na frekvencii boostu, skus pretočit 3800X all core na 4.7GHz, ale pozor, priprav si hasičák a lekárničku....
Nakoniec, tebe čosi vysvetliť je prácnejšie ako naučiť lambadu jezvečíka....
aDDmine, meleš sprostosti, v linku máš spotrebu Kométy pretočený na 5.0GHz všetky jadrá stres FPU/AVX :
https://mirovl.rajce.idnes.cz/AVX_5GHz_Comet_Lake/1450242503
Dnes máš obr špatný deň, už aj ovečky v garáži nechcú akceptovať tie tvoje fantasmagorie...
Dobrú noc a nezapomeň zhasnout v garáži, rudochu...
Vladar, u tebe v bacovne bylo asi jeste porad dneska horko co? Na Kysuce to ochlazeni jeste nedorazilo?
"si v susednom vlákne konečne priznal výkonostnú prevahu Comet Lake"
.. to vis ze jo :D Myslis tech 6% v prumeru co to vede ve hrach v 1080p s kartou za 25k? :D Ty jsi zoufalec.. Mne naopak zajima tech 4k, kde je to pomalejsi, protoze to je rozliseni, ktere se bude pouzivat :D
Pro mne osobne je kometa i prsto ze se Intel snazil vytriskat z 14nm co to da, jen dukaz toho, ze v soucasnosti Intel neni schopny vyprodukovat vic nez 10jadro na starem procesu a aby bylo aspon trochu konkurencneschopne je to vyhnane daleko za svoje optimalni frekvnece. Tudiz z meho pohledu to nejsou podarena CPU a Ryzen je rouzmnejsi volba vicemene ve vsech smerech. Ty si o tom mysli co chces, protoze stejne nez jineho nez PR Intelu napsat neumis.
Ta druha cast prispevku..to ti asi hutne houklo ve vezi, protoze nemam tuseni o cem pises baco.
Ja porad netusim o cem to placas baco. Tomu asi rozumis jen ty sam ve svem amoku.
Jenom jedna technicka...vyhanet muzes co chces..treba ovce ze sve salase. Nicmene to nic nemeni na tom, ze provozni vlasntosti a spotreba mluvi uplne neco jineho, nez to co ty tady placas. To ze jsou Ryzeny vyhnane na sve maxima je jedine spravne, protozze narozdil od Skylake nezerou v plne zatezi 230W ale min nez 150W pri podstatne vetsim vykonu. Cili netrpi tim efektivita a pomery vykon/watt jako ten tvuj preznaceny Skylake. Tudiz to co se tady snazis napsat je jen dalsi ukaza ze sbirky Vladarovych nesmyslu.
Ale to ze bezne lzes a vymyslis si idiokraviny to je zname..
ps: hele uz by jsi si mel pomaly zmenit zase prezdivku ne.. :D
Vladar, mne ty tvoje screenshoty, stejne jako tvoje infantilini prupovidky nezajimaji. Ten tvuj preznaceny 9900k taky.
Tady mas max spotrebu 10900k v prime95 .. 310W! :D TotalPackage
Takze si zase ten svuj obrazek muzes smazat :D
https://www.computerbase.de/2020-05/intel-core-i9-10900k-i5-10600k-test/4/#abschnitt_die_leistungsaufnahme_
Ja nevi jaky mam den, ale podle toho jak je jednoduche tem tvym nesmyslum oponovat, tak asi dobry. ALe co cekat od nekoho, kdo si koupi horsi platformu, horsi CPU a jeste se tim chlubi :D
No vidíš aDDmine, teba moje screenshoty nezaujímajú a predstav si lidi na cnews to zaujíma fest. Nahodil som 9 snímok obrazovky Comet Lake v rôznych režimoch, ktoré majú celkove +1000 videní...
Nápoveda pre teba - spotreba je závislá na Vcore, truhlíku...
No už vážne, bež spát, v garáži ťa chlapci dneska hodne vystresovali, môžeš si za to sám, keď kydáš na nVidiu ako by ťa za to platili....
Vladar, mel by jsi tech detinskych prezdivek pouzivat vic..dodava to tvym odpovedim vetsi verohodnost :D
Jeste by jsi ale mohl vysvetlit, o cem to porad placas..treba to nekoho zajima a chtel by pochopit spon tvoje emocionalni "proudy", kdyz uz nemas zadny rozum, se kterym by jsi mohl vest normalni diskusi ;)
Stachanoviči + Obrovitá noho, mám pre vás truhlíci pekný screenshot - výkon ST/MT 8 jadra Kométy proti 8 jadru Ryzen, hlavne si sadkajte aby vás nešvihlo o parapet, škoda takých nadupaných makovíc - páči:
https://mirovl.rajce.idnes.cz/cpu-z/1455752102
A mame tu dalsi verzi detskeho zvatlani... "screenshot Vladarova 'dream' stroje" :D
Vladar to tvoje orezavatko nikoho moc nezajima..ale pokracuj klidne dal a zapisuj si, kolikrat ti kdo klicknul na ty obrazky..byt tebou zalozim si rovnou webovku nebo aspon blog a nazvu to "Vladarovy PC rady bez rozumu"
;)
Vladar, ja te musim zklamat, jednak se na tvoje screenshoty opravdu nedivam a jednak to mas v hlave nejak pomotane, protoze ja zadny blog nemam.
Neodkladej odbornou pomoc, projektovani bludu a osob neni uplne sranda ;)
JInak myslim, ze jsme to tady zakydali JO uz slusne a krome toho, delat si z tebe legraci je moc jednoduche, takze to cloveka stejne po chvili prestane bavit :)
Na žádný tvoje zavirovaný linky ze zásady neklikám :) Beztak ti tam 99% views dělají web crawlers, ale hlavně že jsi spokojený s návštěvností. Ty tvoje testy kde povypínáš HT a kde co dalšího, nastavíš voltage a pak ti to pomoci bulharské konstanty v jednom testu nějak vyjde beztak známe. :D Sorry patlale, ale raději oficiální testy ověřených magazínů, než ty tvoje smyšlené bláboly, které jsou splácané podobně demagogicky jako testy na blogísku tvého dvojčete pana DDemagoga. :D
Jako ono taky kdo by věřil usvědčenému lháři, že ano.. :)
mvladar 8.10.2019 at 21:41
“dávam si osobný závezok nepoužívať hanlivé pomenovania, nadávky a podobne. Amen”
https://www.cnews.cz/intel-cascade-lake-x-core-i9-x299-odhaleni-vyrazne-lepsi-ceny/#comment-218535
Obrovitá noho, pre teba je technika tabu, všetky príspevky píšeš len všeobecné žvásty.
Akákoľvek dobre mienená snaha o slušné jednanie ide rázom do kopru ihneď, jak sa do diskusie zapojí arogantná figúrka Aznohha + trombóza.
Snad si nemyslíš, že ťa budem oslovovať nožičko keď prskáš síru....
Sám si napísal, že sa chodíš na cnews zabávať, vyžívaš sa v roztržkách, no bodaj by ne, technike sa rozumieš jak hus do piva..čau noho...
Mno svoje technické diletantsví jsi tu prokázal jedine ty, multinickaři c.k. Vladaři Jožkopover. Ty příspěvky jak tě tu opakovaně autor vyškolil na kodecích, což měla být podle tebe tvoje doména jsou tu už legendární. :D Ulhánek, multinickař, člověk co si tu sám sobě píše jako máma, tatko, strejko atd... s takovým psychopatem a technickým antitalentem opravdu diskutovat nebudu. :D
Alich, ty budeš senilný dedek, že jo ?
Ty si ani nepochopil, že ťa o žiadnu radu nežiadam, len odpoveď na jednoduchý dotaz, co je naprosto štandartný postup v diskusii.
Zadrel si sprostosť a nevieš jak sa z toho vymotať. Nabudúce sa netvár jak expert a nebudeš muset kličkovat....
Skukni všetky svoje príspevky - to nemá ani hlavu ani patu...
Končím s tebou experte, na dotazy sa patrí odpovedať, keďže ti elementárne základy diskusie absolutne nič nehovoria, tak čau...
ruďochu....
Kukni Alich, ani ja, ani ty nemusíme byť v skutočnosti špatní ľudia.
Všetko je to o srandovnej rivalite Intel vs. AMD, roky stejná pesnička. Je naprosto jasné, že ak vyrukujem s tézou o vyššom výkone Kométy proti Ryzenu okamžite je tu reakcia z červeného tábora, problém tej druhej strany je odmietanie faktov, ak niekto A priori odmieta fakt, že pretočené Intel 8-jadro na 5.3GHz včetne AVX bude v hrách porážať aktuálne Ryzeny je technický antitalent a nastupujú urážky, bežná to prax...
Tak prijmi omluvu, ak som sa ťa moc dotkol, niekedy som dosť prchký.... Ahoj
c.k. polni marsalek 25.8.2020 at 21:33
Me jste neurazil, ja si to osobne neberu. Rozhodne ne pres “postu”.
Co se tyka AMD, intel, Nvidie a ostatnich, jsou mi sumak a my jim. Modla kazde ziskove organizace jsou penize, ne spotrebitele.
Na co se tu snazim poukazat je fakt, ze ani “absolutni vykon” nemusi znamenat “nejlepsi”, ostatne se staci podivat na produktovou segmentaci, popr. drivery a optimalizace.
Ja osobne jsem pouzival od cervene, pres modrou, po zelenou vse. Na spoustu veci mam nejruznejsi army. Vzdy se snazim vybrat to, co udela praci nejlepe. A ted pozor, to “nejlepe” se lisi od pripadu - nekdy je to vykon, jindy prikon, nekdy teplota, jindy rozsiritelnost, ... Co me ale nikdy. ezajimalo - “barvy”, ty jsou mi sumak.
tombomino 25.8.2020 at 22:02
Njn, tak cist to nemusite. Tak jako vy se snazite pomoci, tak i on sdeluje sve poznatky svetu. Kazdy holt mame jinou miru vnimani, citlivosti na ruzne podmety a samozrejme predstavivost. Nekdy “dopomuze” i den blbec. Navic nikdo z nas neni dokonaly.
Ja si treba vazim redakce cnews, ktera tu nebanuje a obecne nechava pomerne siroke pole pusobnosti a prostor pro vyjadreni nazoru. Ja jsem vlastne zatratil jen dve individua tady - prolhaneho demagoga DLSS Mata a jeho pricmrndavace sprosteho omezence Pata, ktery tu ten ban dostal - dle meho naprosto opravnene, ja jsem ho mel za vysoce toxickeho a nebezpecneho individua.
@Alich
problem je ten, ze s nim se rozumne bavit neda. Tohle je problem techto jedincu. Jakmile si vas zaradi do nektere svoji "nepratelske" sekce, tak se chovaji jako mentalni retardi. To koneckoncu muzete videt v jeho podani celkem bezne. Dalsi vec je ta, ze i pokud nejste v sekci "nepratel" tak stejne, jakmile se dotknete nejakeho tematu, kde jeho oblibena znacka/featura/atd je kritizovana, tak nastava v principu neco podobneho.
Moje zkusenost u techto lidi z diskusi je treba ta, ze dostali tnapr. na ddworlde banana a pak si ten svuj emocni bordel projektuji na druhe a na jinych serverech. Skoro bych se vsadil, ze Vladar tam byl zabanovany, stejne jako nejspis Crha..
tombomino 26.8.2020 at 20:27
Ono se neda rici, ze nemate pravdu, je to vas uhel pohledu, ktery se muze shodovat s vetsinou, coz ale ne nutne znamena, ze je spravne - drive take dav lidi skoro jednotne rval “upalte carodejnici”. Ja s tim, co jste napsal z velke casti souhlasim.
Co se tyka treba “5,2GHz all core”, je to vec, ktera ho tesi, Ryzen toto nezvlada. Jaky to ma smysl? Pro me a treba pro vas zadny, pro nej velky. At uz je metodika spravna, nebo ne, jsou jista dolozitelna fakta, ktera druha strana treba nechce videt. Ma cenu se hadat a nadavat si? Podle me ne a tim se snazim ridit. Nekdo jiny to ma jinak, ja mam pak volbu takovou diskuzi ignorovat. Ve vysledku jsme ale vsichni lide, omylni, takze vsem nam to obcas nekde ujede a jsme “vedle”.
Zpet k Ce Ka, co mu nikdo nemuze uprit je tunning a stourani se v BIOSu a cele to usili za tim s touhou neco vylepsit. Srazet toto usili pak vyvolava obranou reakci. A cele vlastne uplne zbytecne.