Odpovídáte na názor k článku GPU Intelu: první generace má udělat „bang“, druhá porazit Nvidii. Utváří se až z 4 čipů. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
No až se to zdá logické, tak naopak to bude stát více výkonu. Jednak ty karty se musí synchronizovat, nespočítají ten obraz stejně rychle, jednak se to trošku liší a hlavně každá může mít jiné provozní vlastnosti či aktuální stav bude jiný (templota, takty,,,), je tu vyšší spotřeba, vyšší datové toky po PCI-e - je třeba krmit dvě karty, atd. atd...
Naopak řešení pro VR je v jedné GPU, za prvné, geometrii scény stačí pro obě oči spočítat jen jednou. Simultaneous Multi-Projection umí více projekčních bodů a s pomocí Single Pass Stereo tak provede Vertexy jen jednou a k tomu se dá ještě aplikovat Lens Matched Shading... v hypotetickém best scénáři se dostaneme téměř na dvojnásobek výkonu oproti kartě bez podpory SMP. Tzn cca tam, kde dvě karty.