JO: ale samozřejmě že Renoir sdílí powerbudget. Jde o to, že zvládá obojí zároveň, tj. dodat poměrně dobrý výkon jak CPU, tak GPU.
Holeček: tak tedy ještě jednou, a doufám, že už naposled. Výsledky toho ES nelze považovat za směrodatné, protože rozhodně není pravda, že při běhu grafického benchmarku běží jen GPU a CPU běží v nějaké triviální smyčce, naopak je tam poměrně velký vliv, který dokáže limitovat na výkonu výkonnější grafiky tak, že pak GPU score neodpovídá. Stejně tak, tento test běží v OS, ve kterém běží další aplikace, TUDÍŽ je naprosto směšné předpokládat, že CPU zastaví všechny ostatní aplikace a bude se věnovat pouze benchi. Z toho plyne poměrně jasný vzkaz: CPU, který bude uměle omezen na frekvencích, nebude boostovat kvůli zátěži, kterou mu cpe scheduler, a bude naopak sice pomalejší, ale díky tomu bude schopen alokovat více dostupné energie pro GPU, a tedy bude výsledek benche paradoxně lepší, protože ten zatěžuje primárně grafiku. V reálném světě ovšem bude takový setup dělby příkonu úplně k ničemu, protože Intel CPU na směšných 3GHz bude o velké desítky procent pomalejší než konkurence, což zase znamená, že tahle krásná čísla z benchmarků jsou jen virtuální realita, protože Intel ten procesor v takovém nastavení zcela určitě nevydá. Stačí se podívat, co se děje s frekvencemi, příkonem a teplem u dnešních mobilních CPU při mírně delší zátěži. Jinými slovy, ten bench o kterém je řeč uměle přiškrtil CPU odhadem o více než 50%.