Hlavní navigace

Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Co je to Hardware Accelerated GPU Scheduling pro grafické karty a co nám (ne)přinese?. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 3. 7. 2020 10:54

    JirkaK

    Proč by to mělo být rozdílem? Však ta hra poběží ve fullscreenu na všech monitorech. Nebo se nebavíme o tom že na multi monitor setupu pouštím hru na všech monitorech? Já třeba často pouštím X-Plane na 3 ze 4 monitorů a na těch třech to samozřejmě běží ve fullscreenu. Někdo má ale víc grafik, takže třeba ten 4. monitor na kterém to neběží má připojený do druhé grafiky, tudíž výkon té první nijak neomezuje.

    Ale třeba u toho přehrávání videa. I když běžím hru na jednom monitoru a na zbylých třech mám puštěných několik videí akcelerovaných GPU, tak nepociťuju žádný výkonnostní vliv. Tohle už ty grafiky dělají vesměs za režijní, sotva pozorovatelné časy. Samozřejmě když bych si pustil na každém monitoru jinou hru, propad pocítím ale tam už nějaký sheduling nebude hrát roli.

    Navíc ani s jedním monitorem a fullscreen hrou to nemusí být přínos. Pokud mi třeba video běží na pozadí, tak jeho decoding se stále provádí, autor předpokládá že když hra běží ve fullscreenu, všechny ty akcelerace GPU od jiných aplikací se nebudou provádět, což nemusí být pravda.

    Tak jak tak, v tomhle vidím spíše teoretickou šanci jak ušetřit nějaké režijní časy, nic výrazného, pokud člověk při tom hraní nedrásá HW na krev, tak to nemá šanci poznat.