Zákazníci za loňský rok nakoupili na Alze herní produkty za více než 4 miliardy korun (z celkového obratu 45 miliard). Produkty značky Rapture jsou vyráběné přímo pro Alzu, která má kontrolu nad celým výrobním procesem od designu po hotový výrobek a obal. Podle Jana Rajdla, Business Development Managera Alzy, jde o produkty, které by si sami koupili.
Alza má v portfoliu i jiné privátní značky a od února nabízí například také vlastní notebooky. Právě jejich nabídka se má v nejbližších týdnech rozšířit o další konfigurace.
Rapture nyní zahrnuje například herní židle pro drobnější hráče (podle Alzy do 100 kg) i ty urostlejší, tiché herní klávesnice s českou diakritikou či herní stoly s RGB podsvícením. Produkty jsou aktuálně v rozmezí 149 Kč za podložku pod myš až 7990 Kč za polohovatelnou herní židli s nosností 150 kg. Celou značku Alza představila na včerejším Comic-Conu v Praze. Své privátní značky mají i jiné eshopy, například CZC.
zdroj: TZ Alza