Odpovídáte na názor k článku Herní upscaling AMD FidelityFX Super Resolution se může dostat do mobilů na ARM procesory. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
Proč by to měl být jen doplně. To že dnes tyhle technologie primárně používáme pro upscaling a doháníme tím výkon ničemu nevadí. Konzole používají uspcaling velmi dlouhou dobu, máme tu technologie, kdy se rendering rozlišení dynamicky mění podle toho jak se čerpá frame budget a upscaluje. Upscaluvat se může jen část scény, což je také běžná forma optimalizace, kdy neduležité části scény engine renderuje v nižším rozlišení.
Dále ty technologie jako DLSS nemusíš používat k upscale, ale obráceně. Můžeš nativně generovat větší scénu a tu zmenšovat, tím získat vyšší kvalitu a díky zapojení AI to bude lepší než běžné downscaling algoritmy, které můžeme používat už dlouhá léta, když si třeba na NV grafice nastavíš DSR a použiješ ve hře. DSR jsem používal už v 2015, když jsem potřeboval ve hře odstranit shimmering a 8xMSAA s 8x SGSSAA snižovalo výkon klidně o 75%, s DSR faktorem 2 jsem dosáhl hodně blízkého výsledku ale třeba jen s 30-40% výkonovým dopadem, hra se renderovala v dvojnásobném rozlišení a downscalovala na nativní rozlišení monitoru+šlo hýbat s doostřením.