Odpovídáte na názor k článku Herní upscaling AMD FidelityFX Super Resolution se může dostat do mobilů na ARM procesory. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
Kazda technologia, co NV urobila, nakopla AMD, aby zimplementovala alternativu. Niektore z nich boli tiez pochovane ako TressFX. A niektore zasa ani neexistovali inde nez na papiery ako GPU Havok. A to, co vy mate za pochovane sa dnes casto pouziva ako PhysX (aj ked nie ten cez GPU) alebo tomu dosiel cas a su dnes lepsie riesenia. Napriklad vsetky tie metody na tiene ci lepsie osvetlenie scen z Gameworks su nahradene raytracingom (z casti ho niektore vyuzivali uz vtedy). Potom tu mame Freesync vs. GSync, kde GSync sa pouziva doteraz a stale je kazdy monitor s GSync lepsi ako vacsina monitorov s Freesync, kde adaptivna synchronizacia nie je vacsinou implementovana ani od 30Hz do maximalnej frekvencie monitora. Niektorym ludom ale staci, ze sa nieco vyda ako open source a odrazu je vsetko ostatne mrtve.
11. 11. 2023, 08:27 editováno autorem komentáře