Odpovídáte na názor k článku Herní upscaling: AMD hlásí 230 her s FSR, 101 s temporálním FSR 2.0. Titulů s DLSS je přes 250. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
To jsi to úplně popletl.
V Zaklínačovi 3 byla na vlasy použita technologie NVIDIA HairWorks, pokud teda to člověk hrál na GeForce. Nemá to nic společného s PhysX a navíc to byl gimmick, který žral neskutečně výkonu, takže to každej vypínal.
PhysX byla navíc dobrá věc, škoda, že to NVidia zabila.
DLSS 2.0 je také o dost lepší než FSR 2, ale tady to NVidia podle mého názoru zabila nesmyslem DLSS 3.0. Bude to propagovat namísto toho předchozího řešení, přitom je to horší. FSR má výhodu univerzálnosti, takže to nakonec vyhraje přesto, že je objektivně horší.