Odpovídáte na názor k článku Herní upscaling: AMD hlásí 230 her s FSR, 101 s temporálním FSR 2.0. Titulů s DLSS je přes 250. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
"jedním nástrojem může vyvinout hru pro konzoli i PC"
Architektura PC a obou konzolí je podobná. Hru vyvineš úplně stejně a zkompiluješ na jednotlivé platformy. Co říkají vývojáři, že větší práce je s certifikací na PS než-li se samotným vytvořením PS portu hry.
Navíc, ty vychytávky pro NVidia karty obvykle nejsou povinné, hra se dá hrát i na AMD grafice a navíc za ně NVidia buď zaplatí nebo s nima pomůže. Proto je najdeme především u AAA titulů. Tvrzení, že to NVidii nefunguje, by bylo relevantní, kdyby neměla 90% podíl na trhu hráčských samostatných grafik.