Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Herní upscaling: AMD hlásí 230 her s FSR, 101 s temporálním FSR 2.0. Titulů s DLSS je přes 250. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 18. 12. 2022 23:43

    Overflow (neregistrovaný)

    Havok již nějakou dobu počítá i na GPU, takže nic nebrání použití jejich fyziky, tedy skoro nic...
    Pro představu, poslední cena za Havok fyzikální engine co jsem našel, tak je komerční licence $25,000 ...
    Oficiálně mají na stránkách formulář s tím že jednají s každým individuálně, takže je možné že není po každém tahle cena vyžadována a na nekomerční užití je poskytnut zdarma, popřípadě je zahrnuta do licence za herní engine, tuším že Unity...
    PhysX od Nvidia je vždy zdarma a mají velice dobré zázemí pro developery, nehledě na to, že maličký rozdíl je v tom, že Nvidia PhysX je veden jako open source... :D
    Problém bude v tom, že tyhle informace se moc mezi hráči neřeší, není důvod pro koncového zákazníka znát věci "pod pokličkou", jen mě vždy udivuje, jak každý má svoji pravdu proč to či ono, ale nezjistí si nejdřív pravdu, přímo "u zdroje". :)