Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Herní upscaling: AMD hlásí 230 her s FSR, 101 s temporálním FSR 2.0. Titulů s DLSS je přes 250. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 19. 12. 2022 10:34

    Overflow (neregistrovaný)

    Domněnky nejsou fakta!
    ... To není pravda, nic jako "jen GPU PhysX" neexistuje, jediné co, tak dříve to byla Ageia, samostatná HW výpočetní karta, ale to bylo ještě před akvizicí Nvidia...
    Nvidia PhysX API je jen jeden, je to open source.
    Adam to píše správně, ale Ty sis to vyložil po svém... :D
    To že to není v nastavení ON-OFF je docela logické, když na fyzice staví zbytek v engine, jako by sis chtěl v autě dát volitelně motor, zbytek Ti bude bez něj k ničemu...
    -kdysi se používala PhysX jen na výpočet ambient věcí, bez kterých se dalo obejít a herní fyzika byla oddělená, teď je tohle zakomponované pod jiné nastavení, ale fyzikální engine jede vždy.
    Je to jen API a u jiných grafik se používá nativně CPU, u Nvidia grafik lze v ovladači nastavit "CPU / některá z GPU", nastavuje se na úrovni ovladače, ne spuštěného software...

    Prosím, zjisti si o čem píšeš, ať nepíšeš nepravdu...
    https://www.nvidia.com/en-gb/geforce/technologies/physx/faq/