Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Herní upscaling: AMD hlásí 230 her s FSR, 101 s temporálním FSR 2.0. Titulů s DLSS je přes 250. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 19. 12. 2022 12:16

    mareknr

    Tak sa potom nechapeme. To, co pises viem a chapem to tak isto. Co sa tyka open source, tak som to naposledy sledoval este kym vysiel PhysX SDK 4 a chapal som to tak, ze ako open source bola vydana iba vetva, ktora fyziku akceleruje na CPU. Aj podla aktualneho clanku na phoronix to tak vidim:

    https://www.phoronix.com/news/NVIDIA-PhysX-51-Open-Source

    Pise sa tam to co si pamatam aj z minulosti:

    "Since NVIDIA's acquisition, PhysX has been focused on GPU acceleration and for the once-proprietary SDK, more than a half-decade ago NVIDIA began open-sourcing it as far as the SDK and CPU paths are concerned."

    Pise sa tam teda o "as far as the SDK and CPU paths are concerned."

    Co sa tyka nastaveni PhysX tak tie on/off byvaly u nadstavby PhysX tykajuce sa akceleracie na GPU. Tie boli volitelne. Nemusis bat, ze by som si myslel, ze by sa mohla "vypinat" CPU vetva, ktora sa pouziva na akceleraciu fyziky v hre. To je hovadina. Sam som pouzival po vymene starsiu GPU na akceleraciu fyziky a viem, ze sa na to nastavovala grafika v ovladacoch (alebo kludne aj CPU). Ale aktualne pokial viem, tak GPU vetva PhysXu sa nepouziva a v hrach uz teda nie je cez PhysX fyzika akcelerovana cez GPU. Pamatam si, ze niektore features bolo mozne akcelerovatblen cez CPU, niektore len cez GPU a niektore aj, aj.