Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Herní upscaling: AMD hlásí 230 her s FSR, 101 s temporálním FSR 2.0. Titulů s DLSS je přes 250. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 19. 12. 2022 20:29

    Overflow (neregistrovaný)

    Není vůbec zač.
    Přesně tak, stejně jako s FSR nebo DLSS, vše je o tom, co se vývojář rozhodne implementovat...
    Někdy je to o financích, někdy o tom že je člověk zvyklý už na něco a nebo i o tom, že zjistí co se jak složitě implementuje a raději použije to jednoduší, co má slušně napsanou dokumentaci a popsané api a celkově se s tím slušněji dělá, pokud tedy má vůbec na výběr... :)
    Já se strašně dlouho zastával fyziky Havok, že až se prosadí do DX, tak to bude TOP, na jakémkoliv CPU a bez omezeni, ale ve výsledku, to není tak slavné jak se na první pohled může zdát a ty omezení tam jsou, jako u všeho...