K výrazným blokům textu se později přidaly dlaždice a prostředí pro Windows Phone bylo na světě. Po tak dlouhé době se z Redmondu překvapivě ozývá, že vlastně už slovo používat nechtějí. Tedy, název tohoto stylu. Je jasné, že za věcí bude víc, než jen rozmar Steva Ballmera. Informace o tom, že se hledá nový název, firmou prosvištěla na v tomto týdnu. Prý ji k tomu přiměla diskuse s evropským partnerem. Ještě tento týden, nejspíš o víkendu, bychom se měli dozvědět něco o novém názvu.
Pokud ovšem nějaký přijde. Zpravodajské portály Ars Technica a The Verge od neověřených zdrojů zaslechly cosi o tom, že se německé firmě Metro AG nelíbí, jaký název Microsoft zvolil. Spory o značku jsou vcelku běžné, toto by nás nepřekvapilo. Pokud se informace zakládá na pravdě, je ovšem pravděpodobné, že se Microsoft s Němci finančně vyrovná a značku Metro si ponechá. Proč by se ostatně jinak firma Metro AG ozývala? Teprve v souvislosti s předěláváním grafického stylu celého portfolia vidí, že by z Redmondských mohla něco vytřískat.
To je ale zase naše teorie. Němci se rozhodli pověsti nekomentovat, Microsoft je mezitím velice nervózní a o nastalé situaci uvědomil své zaměstnance. V neposlední řadě doporučil vývojářům aplikací, aby „Metro“ nepoužívali v názvech svých děl. Ačkoli Metro oficiálně bylo kódovým označením, opravdu se ujalo a hovoří se tak o něm i na veřejnosti.