Těsně před ukončením kampaně potvrdila společnost Pebble, že nové hodinky budou vodotěsné až do hloubky 30 metrů. Více už to nešlo kvůli mikrofonu, jehož membrána by neustála tlak ve větší hloubce. Tvůrci kromě toho ujistiti, že o nové hodinky se budou nabíjet pomocí magnetických dokovacího konektoru, který je ale nově na zádech, nikoliv na boku. Firma také vydala preview nového Timeline SDK, takže vývojáři už mohou psát aplikace pro nové prostředí.
O úspěchu Pebble Time v kontextu Kickstarteru nemůžeme pochybovat. Byť můžeme kritizovat, že jde o platformu pro rozjezd, firma Pebble už ale funguje tři roky a z Kickstarteru si teď pouze udělala e-shop s předprodejem.
Jak už bylo řečeno, v kampani se protočilo přes 20 milionů dolarů, kterými přispělo 78 000 fanoušků. Cílovou částku 500 000 dolarů hodinky překonaly 40násobně. První hodinky vybraly sice jen půlku, ale přispěvatelů nebylo o moc méně (69 000) a cílová částka byla překonána stonásobně.
Z hlediska počtu přispěvatelů je nejúspěšnější karetní hra Exploding Kittens, která vybrala 8,8 milionu od 219 000 lidí. Cílová částka byla 10 000 dolarů, takže 880násobné překonání je rovněž rekordem.