- T-Mobile má 5 381 000 zákazníků, což je o 1,7 % méně než v roce 2010.
- Je zajímavé, že ztratil 6,9 % zákazníků předplacenek (Twist), ale tarifních je o 3,4 % více než v roce 2010. Ale obecně T-Mobile zákazníky spíš ztrácí, počet nových stále klesá.
- Objem přenesených dat přes mobilních síť vzrostl o 34 %.
- T-Mobile svou 3G sítí pokrývá 80 % populace ČR.
- V celé své 3G síti už nabízí HD Voice.
- Testuje LTE a HSPA+ s rychlostí stahování 42 Mb/s.
- Potřetí za sebou klesly tržby společnosti, tentokrát o 8,2 % na 26,8 miliardy korun. Zisk (EBITDA) klesl o 10 % na 12,5 miliardy korun. Nižší je rovněž marže: 46,6 % oproti 47,7 % v roce 2010.
- Průměrná měsíční útrata na uživatele je 380 Kč (předloni 417 Kč).
T-Mobile si uvědomuje, že v budoucích letech je třeba se zaměřit na spokojenost a rozvoj stávajících zákazníků. „Je nám jasné, že klíčem je zákaznická zkušenost a spokojenost s ní,“ říká Milan Vašina, generální ředitel T-Mobile, a dodává: „Za ta léta, co působíme na trhu, jsme uvedli velké množství služeb a komplexita naší nabídky rostla. Nyní se chceme zaměřit na to, co je pro zákazníka opravdu relevantní. Chceme omezit zbytečné procesy i nevyužívané služby, zjednodušit pracovní postupy. Výsledkem by měla být mimo jiné jednodušší struktura služeb i produktů.“