Podle našeho žebříčku nejočekávanějších her letošního roku se Battlefield 3 umístil na druhé příčce v závěsu za třetím pokračováním Diabla.
DICE a EA už nás nějakou dobu zásobuje fantasticky vypadajícími
screenshoty a videem, takže není divu, že si od Battlefieldu 3 slibuje
většina lidí významný posun grafiky k lepšímu. Jde o jednu z mála her, u
kterých se autoři starali i o to, aby využili možnosti a výkon, které
platforma PC oproti starým konzolím má, na rozdíl od jiných titulů, kde
je vrcholem optimalizací a vylepšení možnost vybírat mezi bilineárním,
trilineárním a anizotropním filtrováním textur a změnou jejich
rozlišení.
Možnosti nastavení detailů jsou bohaté, s nemožností uložení pozice a
navíc v multiplayeru se při tom frmolu ale dost špatně dělají
srovnávací snímky.
U nastavení detailů mám jeden hříšek, nejsem si jistý, zda je v
betaverzi funkční režim ultra. Na „interním“ fóru pro betatestery zatím
nefunguje vyhledávání a prolézat všechna vlákna nestíhám, veřejně se to
taky nějak intenzivně neřešilo a momentálně už se snad pravdy ani dobrat
nedá, vyhledávání v google už je zaplevelené odkazy na snímky a videa
bety při nastavení „ultra“, aniž by někdo možnost, že ultra nemusí být
ještě úplně ultra, bral v potaz.
Snímky ze hry, které se před vypuštěním betaverze objevovaly, mají
totiž evidentě lepší obrazovou kvalitu a vyšší nastavení, než to, co je
možné vidět přímo v betě. Tomu, že testovací verze nenabízí maximální
detaily, by odpovídala i šeptanda, že pro režim Ultra budou vhodnou
konfigurací dvě GTX 580 ve SLI. Podobný postup jako v případě DX9 a DX11
verze Crysis 2, snad vývojáři nezvolí. Pochopitelně nelze vyloučit ani
to, že nešlo o screenshoty, ale jen o naaranžované artworky kvůli
reklamní kampani a něco podobného ve hře neuvidíte.
originál | originál | originál | originál
originál | originál | originál | originál
originál | originál | originál | originál
Pokračujte na celý článek.