Výzkumná společnost přehodnotila své předpovědi prodejů iPadu v roce 2011 z počátečního odhadu 43,7 milionu jednotek na 44,2 milionu, a prodeje všech tabletů pro tento rok byly zvýšeny z 58,9 na 60 milionů.
Podle Rhody Alexandera, představitele společnosti IHS iSuppli, Apple zatím nevykazuje žádné známky oslabení prodeje svých produktů, a trh s tablety je v pojetí Applu jako "závod s jedním koněm". "Poučili se z lekcí, které jim daly předcházející produkty, a své znalosti aplikovali na iPad," uvedl Alexander. "Celá produkce Applu vypadá jako zázrak, který je hodný následování."Pro rok 2014 předpovídá IHS iSuppli dočasné oslabení iPadu, společně s tím, jak se upevní pozice Windows 8 a tabletů od konkurenčních firem. Možnost nižších a tím i výrazněji konkurujících cen je jistě silným faktorem. Bez ohledu na to, podíl iPadu v roce 2015 bude podle analytické společnosti činit 44 procent ze všech dodávek tabletů.
Zdroj: notebookcheck.net