Hlavní navigace

Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Ikea nerozumí internetu. Konečně spustila e-shop, ale nedá se používat. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 7. 11. 2016 13:13

    Melisek (neregistrovaný)

    Co je na tom? Radši zaplatit 600,- za poštovný než se tam táhnout ve svém volnu. Nově mi teď bude stačit obvolat rodinu, že se chystám objednávat z Ikea eshopu a kdo něco chce, ať obratem pošle seznam. Poštovný se pak vezme na koláč.

    Nezapomínejte na to, že Ikea nabízí specifický druh zboží - nábytek. Kolikrát do roka kupujete novou pohovku? A co jsem tak vypozoroval od ženských, tak nápad udělat si výlet do Ikea bludiště vzniká těsně po představení (a důkladného prostudování) nového katalogu..tzn 1x ročně.

    Tohle se bude využívat hlavně na ty jejich serepetičky. A pokud si zařizujete nový byt, tak se Vám stejně víc vyplatí si pro to zajet (a při té příležitosti ty krámy zbytku rodiny dovezete bez poštovného).