Odpovídáte na názor k článku Intel kvůli poptávce nestíhá vyrábět procesory. Hrozí nedostupnost a zdražení všeho 14nm. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
Nefim, asi som divny, ale ked v praci pracujem na projekte, tak viac jadier potrebujem tak 2x za den. To jest ked zmenim nieco v globalnych headeroch a treba prekompilovat cely projekt. Cely zvysok toho dna modifikujem jeden subor, ktory nasledne potrebujem prekompilovat a zlinkovat so zvyskom a na to potrebujem presne _JEDDNO JADDRO_, offsem co mozno najrychlejsie. ;-)
Doma sa mi potom casto stava, ze rychlo nakodujem nejaku utilitku, posledne napriklad cyklus, co porovnaval moje zastupy natahanych obrazkov a zistoval duplicity. Ale kedze som lenivy a neschopny vyvojar, tak nejak ma ani nenapadlo to robit masivne paralelne, ale som to proste spichol za dve hodinky a nechal dalsie dve hodinky zbehnut. Potreboval som zase presne _JEDDNO JADDRO_. Rychle.
Yo, a potom este robim taku tu trocha grafiku kde nadefinujem vertexy, matice, urobim nejake zakladne nenarocne operacie s nimi a poslem to na grafarnu. Cuduj sa svete... potrebujem na to _JEDDNO JADDRO_. Ak nahodou nepotrebujem _JEDDNO_JADDRO_ spravim ten vypocet na strane GPU. A nakolko som lenivy a neschopny vyvojar, co to navyse pre svoje potreby nepotrebuje, zatial som Dx12 ani Vulcan nestudoval. Ostatne, rad mam veci protabilne na povedzme Android a tam na 95% zariadeni nic ine, nez mrtve _jednothreadove_ OpenGL nie je, najskr ani na tom milovanom Samsungu co ma garazovy guru doma ;-).
No a svojho casu som este robil take tie rozne parsery a konvertory, napriklad export do roznych formatov. Cuduj sa svete... kedze je to jedna zavisla informacia na druhej (a som neschopny a lenivy vyvojar), potreboval som prave _JEDDNO JADDRO_. Rychle.
Ale inak je CB skvely pomerovy ukazovatel pre IPC (IPC?!), zvlast potom samozrejme preto, ze pocita s floatami, ktore sa v beznom nevypoctovom kode 100% nevyskytuju.
Ja tak milujem tieto pubertalne ynternety. ;-) Panoptikum jak svin, fakt.