Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Intel vstupuje do ray tracingové grafiky. Vydal vlastní AI denoiser, je open source. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 30. 1. 2019 19:24

    tynyt

    HWspeedy: na lowend kašlu. Můj názor je, že to musí dávat lepší výsledky než klasická rasterizace, a to znamená, že smysl má jen "full" RT.
    Ale čistě objektivně musím dát Su za pravdu. Ono to totiž znamená, že bys musel engine hry a veškeré textury apod. dělat v podstatě dvakrát, jednou pro rasterizaci, podruhé pro RT, takže čistě prakticky se RT prosadí opravdu až tehdy, kdy jej bude jakžtakž zvládat alespoň vyšší lowend.