Hlavní navigace

Názor k článku Samostatné grafiky Xᵉ od Intelu budou umět ray tracing. Zatím ale jen pro datacentra od Jan Olšan - "A navic se proslycha, ze ani specializovane RTX...

  • 4. 5. 2019 18:04

    Jan Olšan (neregistrovaný)

    "A navic se proslycha, ze ani specializovane RTX jednotky na grafikach Turing RTX nejsou schopny spocitat cely raytracing a ze jim castecne take pomaha ovladac graficky pres bezne jednotky."
    To se neproslýchá, tak to Nvidia popisuje ve svých dokumentech a prezentovala to tak.

    RT jádro dostává za úkol analyzovat průsečík paprsků a objektů scén (tj. jestli je a do které primitivy paprsek narazí - nejdřív analyzuje pomocnou stromovou hierarchii "bounding volume" objektů, pak nakonec přímo, kterého trojúhelníku se průsečík týká). Na začátku to inicializuje kód běžící na ALU shaderů, kteérmu se vrátí jako výsledek z RT jádra ten nalzený průsečík a zbytek operací zase dělají programovatelné shadery.