Včera jsem četl takovou typickou propagandu, že většinu emisí v praze vytvoří zhruba jen 5% aut. Pokud by tomu tak opravdu tak, tak 100% automobilů v praze vytváří totální armagedon, a vytvořeny smog by okamžitě pozabíjel všechny pražáky. Není tomu tak, pravdou je, že emise prachových částic proti kterým se tak moc v automobilsmu bojuje a Evropská unije proti tomu brojí má na svědomí celá automobilová doprava včetně nákladní a autobusové zhruba jen 14%, naprostou drtivou většinou a to ~70% má na svědomí vytápění domácností a to i včetně plynových kotlů. A vynaložené miliardy do automobilsmu řeší nula nula nic, přitom miliarda vynaložená na snížení emisí z vytápění domácností, by opravdu vedla k drtivému poklesu prachových částic a tím pádem by nebyly potřeby zásahy do aut. Bohužel jde o peníze a dodatečný výběr daní z vozidel, protože vládnoucí garnitůra má strach šáhnout lidem na výdaje za bydlení.
A ve stejném gardu žasnu nad vymytými mozky jak ve zdejší redakci tak v diskuzi.
Chtěl bych zde tedy uvést na pravou míru, že provozuji dva počítače na Win7, a jeden rig, u kterých je vypnutá a zablokovaná aktualizace. Prakticky mám ty Windows nainstalované od prvopočátku kdy jsem počítač (komponenty) kupoval a dodnes bez aktualizace. Dodnes bez jediného problému. Že si to neumíte nastavit? Že neumíte zestřelit win.defender, největší bránu(dálnici) do vašeho počítače je Váš problém, na internetu toho je dost jak optimalizovat a zabezpečit počítač. Zde udělám reklamu vynikajícímu peerblocku, který obstarává další filtr,ale jeho nastavení už vyžaduje trošičku víc zkušeností s počítačem. Dokonce jsem i nainstaloval dobrovolně vir, který crashnul, chápeš to? Prostě tak zablokovanej počítač, že se nerozjede ani vir.
A druhou věcí, kterou bych zde chtěl uvést na pravou míru je, že intel si uvědomuje, že státní správy jsou držitelé licencí win7, a jen tak nepřejdou na win10, protože spousta odborníků i laické veřejnosti a nedivil bych se že by i v samotném intelu vědli že na práci je win7 a win10 je jen na zábavu.
Tyto osekané desky evidentně nejsou herní, pro hráče, ale do kanceláří a pracovních stanic. Prakticky je naprosto správně zařazenej produkt na okraji segmentu pro firemní zákazníky a státní správu. A jsem rád, že to intel dělá. Kecům o tom že se intel topí a dělá přešlapy se jen směju, protože jsou stejně naivní jako představy, že za suchou trávu může Putin a né horké počasí.
Tak předpokládám, že Intel ví co dělá.
Zatím stále dodává, tuším že 6gen. CPU, která podporu má. Tu bude nyní moci zrušit. A bude vyrábět již novou.
Myslím si, že existuje celá řada průmyslových aplikací, která potřebuje Win7, a to je hlavní segment kam Intel míří. Toto nečiní kvůli koncákům a jejich setrvávání na starém OS.
@Trotl pardon @Crha:
Kdyby mely plynove kotle tak velky podil a auta tak maly, tak by bylo v lete mnohem mene smogu v Praze. Opak je pravdou, smog nam v horkych dnech narostl do stejne miry jako v zime, kdy se topi v kotlich. Takze tak Crho!
Crha ma Windows 7 a zastavene aktualizace, ja mam Windows 7 a povolene aktualizace, funguje mi to bezproblemove taky, i ten Defender funguje OK. Nepotrebuji se stvat s nejakym peerblockem.
Win10 jsou podle Crhy na zabavu a stat ma na praci Win7. Mohu smele rict, ze MK pro ktere delam, prejde do roku 2020 na Win10 a nahradi vsechny Win7 v terminu nez skonci podpora oprav systemu od Microsoftu. Delam jen pro jednu organizaci, ale mam info, ze obdobne to bude v celem resortu. Pocitam, ze jinde to nebude jinak a vse se v pohode zvladne. Nove PC uz se dnes porizuji vyhradne s Win10 a pouze stare PC dobihaji svou zivotnost s Win7. (Win8 nikdy pouzivany nebyly.)
Schválně by mě zajímal váš odhad, kolik je na celé Zemi lidí, kteří si na tomhle čipsetu postaví počítač a kdyby to neexistovalo, tak si žádný počítač nepostaví. A až to číslo vymyslíte, tak ho zkuste porovnat s těmi více než 20 miliony počítačů, které se prodají každý měsíc.
A pro vaši informaci, ten bochník roste rychleji, než z něj stačí AMD ukusovat, tedy prodeje procesorů Intelu rostou.
Kdyby sis přečetl alespoň jeden jedinej NORMÁLNÍ seriózní článek o DPF a né zkurvenou propagandu EU, tak by ses dočetl, že právě auto s DPF ti posílá rakovinu přímo do krve v částicích menších jak PM2,5 a né do plic (prostě projdou plícemi až do krve) , Protože prachové částice dieslu bez dpf se ani nedostanou do plicních komůrek, protože jsou několikrát větší než PM10!!! To novej DPF a novej benzín tě dopuje rakovinou, lépe řečeno honba za sníženém CO2, ale NOx se neřeší....
A nejdrsnější na tom všem je že to co ty čůcháč z aut je úplný hovno, ale úplný hovno, jestli nějakých 14% z 100 je moc, protože nejen daleko větší emise má ta zkurvená lodní doprava, ale 60-70% za to všechno znečištění můžou baráky. Baráky, zkurvených komunistů co nikdy nepracovali a nikdy dělat nebudou a palí v kamnech na tuhá paliva všechno co hoří. Od uhlí a škváru až po PETky!!! A ty mi tady budeš na Diesel fóru něco mluvit o rakovině z aut. Pičo, nejdřív ať se nasadí DPF filtry na všechny komíny a pak bych teprve začal řešit kurva auta!!!
Tady ti něco zkopíruju co jsem našel, můžeš si počíst a podívat se ty hňupe jeden vyjebanej a už mě neserte všichni s DPF makrelou, shultzem a vyjebanou evropskou unií a putinem. Evropa je v prdeli a emise je to poslední co máme řešit.
a) benzíny produkují tisíckrát víc ultrajemných prachových částic než diesly před 15ti lety. (ODKAZ = https://auto.idnes.cz/benzin-motor-filtr-pevnych-castic-dr6-/automoto.aspx?c=A180206_012736_automoto_fdv) Možná i ony se dočkají DPF filtrů...
tabulka kolik toho různé auta vypouštějí: http://www.autoforum.cz/tmp/magazin/ea/emise_pevnych_castic_benzin_autobild_tab_800_600.jpg
b) elektrická auta produkují stejné množství prachových částic jako benzíny. Na vině je totiž také tření brzdového obložení a prach z opotřebování pneumatik.
c) Stačí pouze 7 největších nákladních lodí, které za rok v emisích překonají celou automobilovou dopravu na světě. Navíc plují na nějaký mazut a vypouští do ovzduší další svinstva, která v automobilové dopravě již nejsou, jsou to síry a dioxíny protože spalují jakejsi mazut.
Nicméně Pořád to je nic, z celosvětového měřítka tvoří doprava emise CO2 jen cca 14,5%:
http://www.autoforum.cz/tmp/magazin/sk/Svetove_emise_sklenikovych_plynu_CO2_graf_Perex_lepsi_800_600.jpg
Největší emise podle států, myslíš že tam budou zavádět DPF na továrny?
http://oenergetice.cz/wp-content/uploads/2015/08/nejvice-co2.jpg
d) největším producentem ultrajemných prachových částic je podle studie z roku 2012:
http://portal.chmi.cz/files/portal/docs/uoco/isko/grafroc/13groc/gr13cz/png/o04_1_20.png
důkaz je v tom, že v zimních měsících kdy si lidé topí roste počet částic v ovzduší: (benzopyren je tehdejší označení prachových čásic PM10 a míň.)
http://portal.chmi.cz/files/portal/docs/uoco/isko/grafroc/16groc/gr16cz/png/oIV2-6.png
vývoj emisí prachových částí v letech:
http://portal.chmi.cz/files/portal/docs/uoco/isko/grafroc/16groc/gr16cz/png/oIV2-9.png
http://portal.chmi.cz/files/portal/docs/uoco/isko/grafroc/16groc/gr16cz/png/oIV2-4.png
Evidentně je tak vidět, jak jsi zmasírovaný massmediama, ale nechci tě urážet. Je potřeba být kritický ke všem zprávám co ti někdo říká. Je potřeba si to ověřovat. Naftové vozidlo bez DPF je daleko čistější než s DPF, protože při obnovovacím cyklu DPF vznikají PM2,5 prachové částice, které filtr zachytit neumí a původně je diesel bez dpf neprodukoval. Problém těchto částic je, že se ti neusazují v plicích v komůrkách, ale dostanou se až do krve. Tolik k NESMYSLU jménem filtr pevných částic.
Sice jsem to zkopíroval odjinud, ale vůbec se semnou na toto téma nepouštěj do diskuze a už vůbec se se mnou nepouštěj do diskuze na téma Win10, ty socko co nemá ani 5000,-Kč na novou grafiku, ani 2000,-Kč normálně v pěněžence nenosíš, děláš tady velkého odborníka ale doma počítáš stokoruny. V životě jsi neviděl mou práci, jak ji ovlivňuje operační systém, tak nemel takový kraviny, že se WiN10 dá pracovat, nedá a nebo s obtížemi, o tom že ráno příjdu a všechno totálně přeinstalované už vůbec nebudu mluvit, protože to bych zkrachoval.
Prodeje pocitacu rostly poprve snad po peti letech. Takze tak horke to zase neni. Otazkou je taky, o kolik se ten trh pred tim scvrkl a kolik jich ted vuci tomu relativne "pribylo". AMD urcite ukusuje, jinak by nemeli rust trzeb.
JInak si myslim, ze prispevek od 'jankomrska' muze ten duvod vystihnout dobre.
Ale tu rakovinu mají z toho že žerou sračky z Anofertu, kupují si mrkev ve které nejsou vitamíny, jablka plné pesticidů, dýchají vzduch do kterého vypouští jedovaté zplodiny dioxiny sociálně slabí pálicích v kotlech na tuhá paliva odpadky včetně petlahví.
Dokažte mi korelaci rakoviny lidí kteří jezdí dnes a denně po silnicích třeba takoví kamioňáci s dodávkářema, že je u nich zvýšený výskyt rakoviny plic, než u lidí chodiícíh pěšky a přepravující se MHD. Nic takového neexistuje, protože rakovinu mají všichni nezávisle na emisích z automobilsmu.
Dále jste vůbec nedočetl k tomu, že rakovinu právě způsobují ta látky a prachové částice, které se plicními komůrkami dostanou až do krve. Ty jsou milionkrát horší než ty saze z dieslů.