Odpovídáte na názor k článku Intel chystá pro procesory Coffee Lake speciální čipset s oficiální podporou Windows 7. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
Kdyby sis přečetl alespoň jeden jedinej NORMÁLNÍ seriózní článek o DPF a né zkurvenou propagandu EU, tak by ses dočetl, že právě auto s DPF ti posílá rakovinu přímo do krve v částicích menších jak PM2,5 a né do plic (prostě projdou plícemi až do krve) , Protože prachové částice dieslu bez dpf se ani nedostanou do plicních komůrek, protože jsou několikrát větší než PM10!!! To novej DPF a novej benzín tě dopuje rakovinou, lépe řečeno honba za sníženém CO2, ale NOx se neřeší....
A nejdrsnější na tom všem je že to co ty čůcháč z aut je úplný hovno, ale úplný hovno, jestli nějakých 14% z 100 je moc, protože nejen daleko větší emise má ta zkurvená lodní doprava, ale 60-70% za to všechno znečištění můžou baráky. Baráky, zkurvených komunistů co nikdy nepracovali a nikdy dělat nebudou a palí v kamnech na tuhá paliva všechno co hoří. Od uhlí a škváru až po PETky!!! A ty mi tady budeš na Diesel fóru něco mluvit o rakovině z aut. Pičo, nejdřív ať se nasadí DPF filtry na všechny komíny a pak bych teprve začal řešit kurva auta!!!
Tady ti něco zkopíruju co jsem našel, můžeš si počíst a podívat se ty hňupe jeden vyjebanej a už mě neserte všichni s DPF makrelou, shultzem a vyjebanou evropskou unií a putinem. Evropa je v prdeli a emise je to poslední co máme řešit.
a) benzíny produkují tisíckrát víc ultrajemných prachových částic než diesly před 15ti lety. (ODKAZ = https://auto.idnes.cz/benzin-motor-filtr-pevnych-castic-dr6-/automoto.aspx?c=A180206_012736_automoto_fdv) Možná i ony se dočkají DPF filtrů...
tabulka kolik toho různé auta vypouštějí: http://www.autoforum.cz/tmp/magazin/ea/emise_pevnych_castic_benzin_autobild_tab_800_600.jpg
b) elektrická auta produkují stejné množství prachových částic jako benzíny. Na vině je totiž také tření brzdového obložení a prach z opotřebování pneumatik.
c) Stačí pouze 7 největších nákladních lodí, které za rok v emisích překonají celou automobilovou dopravu na světě. Navíc plují na nějaký mazut a vypouští do ovzduší další svinstva, která v automobilové dopravě již nejsou, jsou to síry a dioxíny protože spalují jakejsi mazut.
Nicméně Pořád to je nic, z celosvětového měřítka tvoří doprava emise CO2 jen cca 14,5%:
http://www.autoforum.cz/tmp/magazin/sk/Svetove_emise_sklenikovych_plynu_CO2_graf_Perex_lepsi_800_600.jpg
Největší emise podle států, myslíš že tam budou zavádět DPF na továrny?
http://oenergetice.cz/wp-content/uploads/2015/08/nejvice-co2.jpg
d) největším producentem ultrajemných prachových částic je podle studie z roku 2012:
http://portal.chmi.cz/files/portal/docs/uoco/isko/grafroc/13groc/gr13cz/png/o04_1_20.png
důkaz je v tom, že v zimních měsících kdy si lidé topí roste počet částic v ovzduší: (benzopyren je tehdejší označení prachových čásic PM10 a míň.)
http://portal.chmi.cz/files/portal/docs/uoco/isko/grafroc/16groc/gr16cz/png/oIV2-6.png
vývoj emisí prachových částí v letech:
http://portal.chmi.cz/files/portal/docs/uoco/isko/grafroc/16groc/gr16cz/png/oIV2-9.png
http://portal.chmi.cz/files/portal/docs/uoco/isko/grafroc/16groc/gr16cz/png/oIV2-4.png
Evidentně je tak vidět, jak jsi zmasírovaný massmediama, ale nechci tě urážet. Je potřeba být kritický ke všem zprávám co ti někdo říká. Je potřeba si to ověřovat. Naftové vozidlo bez DPF je daleko čistější než s DPF, protože při obnovovacím cyklu DPF vznikají PM2,5 prachové částice, které filtr zachytit neumí a původně je diesel bez dpf neprodukoval. Problém těchto částic je, že se ti neusazují v plicích v komůrkách, ale dostanou se až do krve. Tolik k NESMYSLU jménem filtr pevných částic.
Sice jsem to zkopíroval odjinud, ale vůbec se semnou na toto téma nepouštěj do diskuze a už vůbec se se mnou nepouštěj do diskuze na téma Win10, ty socko co nemá ani 5000,-Kč na novou grafiku, ani 2000,-Kč normálně v pěněžence nenosíš, děláš tady velkého odborníka ale doma počítáš stokoruny. V životě jsi neviděl mou práci, jak ji ovlivňuje operační systém, tak nemel takový kraviny, že se WiN10 dá pracovat, nedá a nebo s obtížemi, o tom že ráno příjdu a všechno totálně přeinstalované už vůbec nebudu mluvit, protože to bych zkrachoval.