Názor k článku Intel v Q1 2014 utržil 12,8 miliard USD. V mobilní oblasti pořád neprorazil od Alchymistic - Příjde mi to ničem. Reklamy samy o sobě...

  • 28. 8. 2013 12:26

    Alchymistic (neregistrovaný)

    Příjde mi to ničem. Reklamy samy o sobě trapné a pro mne příležitost si dojít během filmu na WC. Třískat kladivem do konkurenčního produktu je ubohost, zejména pro lidi, kteří ani na tu starší grafiku finančně nedosáhnou. Pak to opravit tím, že nerdíkovi rozmlátím PC a daruju mu highend s šesti monitory, to je jak v pohádce o kouzelném dědečkovi.


    Asi jsem nepochopil a bohužel s realitou to nemá nic společného. V současné situaci AMD bych finance investoval do vývoje - kvalita se snad prodává sama, ne?


    Jo aha, zapomněl jsem na Jobse - je jedno, že je reklama mimo mísu, trapná, kontroverzní atd... Hlavně, že se o tom mluví