„Když lidé uvažují o grafice, představují si 3D válečné hry a větší realističnost scény. Nemám v úmyslu tuto představu bořit, ale tahle skupina zákazníků je relativně malá. To, co doopravdy zajímá většinu, jsou média, tj. jak si jejich grafický akcelerátor poradí s neherními operacemi,“ podělil se o svůj pohled na věc Perlmutter.
Představitel Intelu tím samozřejmě naráží na podíl společnosti na poli IGP, kde Intel dlouhodobě silně dominuje. V celkem nedávné minulosti byla konkurence výrazně lepší, americký gigant však svou konkurenci dohnal a je již důstojným soupeřem, což Perlmutter nezapomněl zmínit. „Abych byl férový, v minulých letech nás AMD s ATI poráželo na poli IGP, ty dny jsou však dnes minulostí.“ (Povšimněte si chybějícího soka Nvidie: že by válečná sekera stále nebyla zcela zakopána?)
Faktem jistě je, že IGP od Intelu je již velice dobře použitelné a v mnohém za konkurencí nezaostává. Intel se však o ryze herním trhu nevyjadřuje příliš s respektem: za těmito tvrzeními bude pravděpodobně hořké zklamání z nepovedeného projektu Intel Larrabee, kterým chtěl právě movitý výrobce konkurovat na poli dedikovaných grafických karet firmám AMD a Nvidia.
Související: Intel: Víme, co lidé hrají
Zdroj: Expreview.com