Interaktivní kampaň Pick n‘ Play: jak na jídlo z McDonald‘s zdarma

6. 6. 2011

Sdílet

 Autor: Redakce

McDonald's si ve Švédsku připravil zajímavou interaktivní reklamní kampaň pro přilákání ještě většího počtu zákazníků. Princip kampaně je založen na jediném interaktivním billboardu.

McDonald's se ve svých reklamách často velmi vyžívá a tentokrát jí domyslel téměř k dokonalosti. A to velmi jednoduchým způsobem. Na rušnou ulici umístil velkou interaktivní plochu, na které je zobrazována jednoduchá hra. K billboardu se lze připojit a následně hrát přes internetový prohlížeč na svém smartphonu. Obtížnost hry se stupňuje, pokud však soutěžící vydrží 30 vteřin, aniž by byl poražen, je mu na mobilní telefon automaticky odeslán kupón na vybranou pochoutku zdarma.

" frameborder="0" height="286" width="450">

Jedná se o velmi povedenou a zábavnou formu kampaně. Pro osoby vlastnící datový tarif s dostatečnou rychlostí to může být snadný způsob, jak získat svačinu zdarma každý den a McDonald's na tom jistě tratit také nebude. Kdyby se něco podobného objevilo i v naší republice, rozhodně bychom si nestěžovali. Toho se ale zřejmě nedočkáme.

Zdroj: The Next Web