Internet Explorer dobývá svět reklamním spotem

8. 3. 2012

Sdílet

 Autor: Redakce

Microsoftí prohlížeč se nezastavuje. Tedy, nezastavuje propady, nezastavuje uživatele od přechodu ke konkurenci. Až na pár světlých výjimek se podíl nejpoužívanějšího prohlížeče na světě ztenčuje každý měsíc. Jak to s rozdělením desktopových prohlížečů vypadá aktuálně, naznačuje graf níže. Jasně říká, že na Internet Explorer 8 nikdo nemá. Ani devátá řada, kterou Microsoft často vyzdvihuje v souvislosti s Windows 7, ještě roky staré vydání nepředběhla. Uživatelé tohoto operačního systému mají každopádně Internet Explorer 9 docela rádi. Celkově je to redmodskému prohlížeči málo platné, protože se v celkovém měřítku nadále propadá.

Nepřehlédněte: Únorové statistiky: všechny hlavní prohlížeče navýšily své tržní podíly

Jedním z posledních kroků, jak se Microsoft snaží situaci zlepšit, je vydání reklamního spotu, který zaútočil na televize a kina (alespoň ve Spojených státech). Snad si ještě pamatujete na magická slůvka „more beautiful web“, kterými se redmondští ohánějí od vydání deváté řady IE. Tenhle prohlížeč konečně začal brát vážně podporu webových standardů a v propagační kampani se Microsoft tvářil, jako kdyby hezčí web vynalezl. Že se o něj zasadily už před lety jiné prohlížeče, o tom raději mlčí.

Reklamní spot s názvem „A More Beautiful Web“ si můžete ihned přehrát. Jde o velmi povedené video, o němž zlí jazykové tvrdí, že se povedlo více než samotný produkt, který reklama propaguje. Co myslíte vy? Líbí se vám propagační video? Líbí se vám Internet Explorer?

Zdroj: Exploring IE