Sice jen mírné, přece však zlepšení vykázala současná tržní dvojka se vztyčenou vlajkou Mozilla, a to z 22,93 % na 22,96 %. Pro oba prohlížeče platí, že až vyjdou ostré verze chystaného Internet Exploreru 9 a Firefoxu 4, může se o ně zvednout nová vlna zájmu.
Chrome se stále daří – neříkejte, že jste to nečekali. Díky půlprocentnímu růstu v září již takřka atakoval hranici osmi procent! Výborný výsledek 7,98 % zajišťuje na trhu prohlížeči od Googlu neohrozitelnou třetí pozici.
Sami jste si možná spočítali, že ani zisk Chrome a Firefoxu neospravedlňuje obrovskou ztrátu Internet Exploreru. Na vině je tentokrát i Safari od Applu a norská Opera. První jmenovaný browser se na tom podepsal uzmutím 5,27 % z 5,16 % v posledním měsíci letních prázdnin. Opera se sice moc neblýskla, přesto nelze její malý nárůst z 2,37 % na 2,39 % označit jako úplný neúspěch.
Zdroj: Net Applications