Ne, nebavíme se o podílu na trhu, ale o úspěchu AMD (a ten se vyjadřuje právě tím, jak se daří prodávat, jaký zvuk mezi zákazníky má nový produkt a jak se mění OI - tedy ne absolutní hodnoty, ale trend). Podíl na trhu logicky nemůže být velký, když AMD nemá ucelenou nabídku a prodává pár měsíců - ale to je úplně jasné úplně každému.
A ten váš damage control tkví právě v relativizaci, pokusech dát do souvislosti něco, co prostě srovnat nelze, a vystavět na tom alternativní realitu, že to vlastně žádný úspěch není, že žádné obchodní výsledky nejsou, a že se vyplatí čekat na Coffee lake.
Kdo se tady ztrapnil, na to mám zcela odlišný názor. Už jen to, že jsi promptně a urážlivě reagoval na mé vtipné poznámky, které jen transponovaly ty vaše zelenomodré mantry do opačného gardu, tě usvědčuje.