Pro úspěch růstu každé firmy je potřeba správně nastavit řadu procesů. Od hledání vhodného investora, nastavení smysluplných podmínek investic, získávání nových talentů a personální růst, efektivní logistiku, postup na zahraniční trhy například prostřednictvím marketplaces a mnoho dalšího.
Konference z cyklu Chytré podnikání se letos zaměří na téma expanze a růst firmy, a to jak v lokálním, tak v globálním měřítku. Uslyšíte zkušenosti a praktické tipy od zástupců firem, kterým se podařilo nastartovat růst, rozšířit své podnikání nebo se dostat na zahraniční trhy. V dobrých i těžkých dobách. Těšit se můžete na inspiraci od společností Notino, Reknihy, HoppyGo a dalších.
Ta vás čeká již 13. října v příjemném prostředí Hotelu Jalta v Praze, kde se řečníků můžete během pohoštění osobně zeptat na vše, co vás zajímá.
Okruhy přednášek:
- Budoucnost marketplaces a jejich roli na českém a slovenském trhu nastíní David Cikánek z Expando Global.
- Miroslava Birešová z Kaufland Global Markeplace prozradí, co je důležité a na co byste si měli dát pozor při mezinárodním prodeji přes online tržiště. Ukáže vám konkrétní kroky a doporučení, které byste měli podniknout, abyste oslovili nové zákazníky a úspěšně prodávali v zahraničí.
- Vstup na nové trhy, otevírání kamenných prodejen, rozšiřování sortimentu, ale i zintenzivňování stávajících procesů. To vše pomohlo Notinu vyrůst v posledních pěti letech o více než deset miliard korun. Co je v dnešním e-commerce světě pro úspěch nezbytné prozradí Lukáš Havlásek.
- Jak najít a vybrat toho pravého investora, nastavit s ním smysluplné podmínky investice a jak si na současném turbulentním trhu práce udržet důležité lidi v týmu a nalákat ty nové. To vše se dozvíte v přednášce Matěje Sýkory z eLegal.
- Chytrá a efektivní logistika je základem úspěchu každého e-shopu. Nejde jen o to, že váš sklad musí zvládat sezonní špičky a umět dlouhodobě růst s vaším e-shopem. Své zboží také musíte umět nabídnout do celého světa – ať už sami, nebo přes marketplaces. S efektivní logistikou vám poradí Libor Hudeček z Mailstep.
- HoppyGo je peer-to-peer carsharingová služba, která si za pětiletou dobu své existence našla již bezmála 165 tisíc příznivců na českém, slovenském a polském trhu, a čísla nadále rostou. Co všechno předcházelo úspěšné expanzi na zahraniční trhy a na co je nutné se připravit? To prozradí ředitel společnosti Robin Švaříček.
- Vladimír Gašpar z Dreamview zase ukáže, jak je na tom digitalizační transformace České republiky, od komerční po státní sféru.
- Udržitelnost je dnes významnou hodnotou firmy nejen v očích jejích zákazníků a zaměstnanců, ale i investorů. Tadeáš Kula z firmy Reknihy ukáže, jak skutečně zavést toto komplexní téma do každodenních činností a čemu se naopak vyhnout, aby tato snaha nedostala nálepku „greenwashing“.
Program si můžete prohlédnout na stránkách webu konference Chytré Podnikání 2022, kde se můžete i zaregistrovat.
Hlavním partnerem konference je společnost Zásilkovna, dalšími partnery jsou pak Dreamview, EXPANDO GLOBAL, Kaufland Global Marketplace a Mailstep. Organizátoři jsou server Podnikatel.cz a TUESDAY Business Network, produkci zajišťuje Internet Info, produktovým partnerem je EasyEvent. Akce vznikla za podpory asociace APEK.