Laskavý čtenář už si musí sám na LinkedIn vyhrabat, že Fraser je zaměstnancem PR agentury Republic Publishing a na blog tudíž píše za peníze. Není proto žádným překvapením, že si přístroj vysloužil jen samá pozitivní hodnocení.
TechCrunch „recenzi“ vytýká, že je mixem reklamštiny a jazyka používaným v recenzích. Autor šikovně bagatelizuje, že je telefon vyroben z levného plastu, že její procesor (byť dvoujádrový) běží na dnes neoslnivém 1 GHz a že má pouze 512 MB operační paměti; naopak si neodpouští chválu Windows Phone Store a dostupných aplikací. Rozesílat vzorky recenzentům představuje riziko, přemítá redaktor TechCrunch. Nokia ale problém vyřešila: namísto vystavování se rizika si napsala recenzi vlastní.
Čtenáři blogu to ale dali Nokii pořádně sežrat. Téměř polovina komentářů pod „recenzí“ naráží právě na to, že výrobce recenzuje vlastní produkt. Nokia na základě kritiky upravila nadpis blogpostu a vyměnila „review“ za „hands-on“ (čili něco jako osahání nebo první dojmy), bohužel je to ale změna jen kosmetická.
Na zoufalé dílo snaživého copywritera se můžete podívat na blogu Nokia Conversations.
Zdroj: TechCrunch