Jak zrušit hlasovou schránku O2
Operátor O2 automaticky aktivuje hlasovou schránku u každého mobilního tarifu (mimo předplacené karty). Pokud však tuto službu ponecháte nejméně 3 měsíce bez využití, automaticky se deaktivuje. Ke zrušení hlasové schránku u předplacené karty dojde v případě, že se na ní více než 7 dní nenachází žádný kredit.
V případě, že chcete manuálně deaktivovat hlasovou schránku okamžitě, můžete tak učinit v aplikaci Moje O2 nebo na telefonním čísle 800 203 203. Poslední a nejjednodušší možností pro zrušení hlasové schránky O2 je vytočení kódu ##002#.
Jak zrušit hlasovou schránku Vodafone
Operátor Vodafone nemá u nových SIM automaticky aktivní hlasovou schránku. Pokud jste si v minulosti hlasovou schránku zřídili a nyní ji chcete deaktivovat, musíte celou službu zrušit. Schránka se zruší automaticky, pokud ji nebudete používat více než 90 dní od posledního data, kdy byla naposledy použita.
Manuální zrušení hlasové schránky můžete provést v mobilní aplikaci Můj Vodafone nebo přes internetovou samoobsluhu v sekci Služby - Volání. Další možností je přes infolinku 800 770 077 nebo zdarma vytočit kód ##002#, který vám automaticky zruší hlasovou schránku a na displeji se vám zobrazí potvrzení.
U pevné linky zrušíte přesměrování do hlasové schránky vytočením kódu **24**.
Jak zrušit hlasovou schránku T-Mobile
V případě T-Mobile podobně jako u Vodafone nedochází k aktivaci hlasové schránky u nových SIM. Pokud však máte aktivní hlasovou schránku z dřívějších let, můžete ji zrušit jakožto celou službu. Hlasovou schránku zrušíte v sekci Můj T-Mobile nebo skrz hlasový automat na telefonním čísle 4603. Na stejném čísle můžete kontaktovat přímo pracovníka kontaktního centra a provést zrušení hlasové schránky T-Mobile telefonicky.
U T-Mobile si však dejte pozor na kompatibilitu jednotlivých služeb. Hlasová schránka nemůže být aktivní společně se službami MMS hlasový kurýr nebo registr zmeškaných hovorů, kdy vám přijde SMS s telefonními čísly a časem, kdy se vám někdo pokoušel dovolat.