Jako Pokémon se zbraněmi. Palworld je hitem a vůbec největší hrou třetí strany, která kdy u Microsoftu vyšla

Sdílet

Palworld je na herní scéně teprve chvíli, za tu dobu už stihl nasbírat miliony aktivních hráčů po celém světě a také řadu kontroverzí. Jeho úspěch mu však upřít nelze, což koneckonců potvrdil i samotný Microsoft. Stojí za ním japonské studio Pocketpair.

Vstup do předběžného přístupu, mnoho bugů nebo nařčení z okopírování duševního vlastnictví Pokemon Company. Hra Palmworld hned zkraje letošního roku dokázala rozdmýchat herní publikum a způsobila mnoho kontroverzí. Jedno však hře upřít nelze, a to je její úspěch, který koneckonců uznal i samotný Microsoft.

Zahrát si jej můžete i na Steamu. Od uvedení na trh hra prodala už přes 19 milionů kopií, z toho 12 milionů na Steamu a zbylých 7 milionů na Xboxu. Už jen tato čísla hovoří o úspěchu této hry, i přestože se nachází zatím jen v předběžném přístupu. Kromě těchto čísel hovoří ve prospěch hry i fakt, že se stala největším titulem třetí strany, který byl kdy na Xbox Cloud Gaming (součástí Game Pass Ultimate).

CEO Pocketpair Takuro Mizobe k tomuto úspěchu řekl: „Odezva fanoušků byla ohromná a je neuvěřitelné vidět miliony hráčů po celém světě, jak si užívají Palworld. Toto je pro nás a Palworld jen začátek a zpětná vazba, kterou shromažďujeme v Game Preview, nám umožní pokračovat ve vylepšování zážitku pro Pal Tamers na všech platformách.“

bitcoin_skoleni

Palworld vyšel do předběžného přístupu 19. ledna letošního roku a stačily mu jen dva týdny na to, aby se stal podle sledovače SteamDB druhou nejvíce hranou hrou na Steamu. V současnosti drží hra rekord 2 101 867 hráčů v jednu chvíli a je tak druhou nejhranější hrou hned po PUBG, které v jednu chvíli hrálo přes 3 200 000 hráčů. Pro zajímavost, třetí hrou je Counter Strike 2 s 1 818 733 hráči v jednu chvíli. Na Xboxu hra měla v jednu chvíli dokonce tři miliony aktivních hráčů denně.

Čísla jasně hovoří ve prospěch Palworldu

Čísla jasně hovoří ve prospěch Palworldu

Autor: SteamDB

Tato čísla jen poukazují na fakt, jak moc velký „hlad“ po takovém typu her na herní scéně je a zda by Nintendo nemělo konečně upustit od jejich myšlenky zarytě držet své hry ryze na jejich platformě a vstoupit i na jiné, potenciálně výdělečné platformy.