Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Jedna Super Resolution vládne všem. DirectSR odstraní dominanci Nvidie a DLSS ve hrách. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 27. 3. 2024 7:18

    mareknr

    Klasicky AMD fans. Staci, ze im nieco ide. Na kvalite nezalezi, hlavne, ze je to "zadarmo". DLSS spolieha na Tensor Cores a frame generation zasa na OFA (optical flow accelerator). Su teda priamo zavisle na HW a z podstaty veci nemozu ist na starsich GPU. Sice OFA ma aj RTX 3xxx generacia, ale je niekolkonasobne pomalsi v porovnani s RTX 4xxx.
    NV sa da vytykat iba to, ze mohli vyvinut aj verziu DLSS pre starsie GPU na urovni FSR. Urobilo to ale AMD. Lenze na ukor toho, ze nevyuzivaju AI (k comu ale pride casom tiez), pretoze ich GPU na to nie su stavane. Takze ano. Je to lepsie ako nic. Na druhej strane, ked niekto riesi ze sa mu nepaci vystup z DLSS, tak aktualne FSR musi obchadzat oblukom.