"Také výpočty geometrie scény, které předcházejí texturování, rasterizaci a pixel shaderům, mají být posíleny, i když mnoho detailů zde nemáme. Geometry Engines jsou stále jen čtyři (nikoliv zdvojnásobeny na osmu, jak se spekulovalo), ale měly by mít různé optimalizace pro lepší využití jejich kapacity a snad také celkově vyšší propustnost."
podle toho obrázku s GE : https://www.techpowerup.com/reviews/AMD/Vega_Microarchitecture_Technical_Overview/images/slides-44.jpg
je vidět 8 obdélníků v GE procesorech. Takže buď AMD ty původní 4 fixní jednotky rozclusterovalo a udělalo z nich dual thread procesory, což by odpovídalo tomuhle slajdu : http://images.anandtech.com/doci/11002/Vega%20Final%20Presentation-23.png
nebo ty 4 GE umí jiným způsobem zpracovat 2 polygony per clock. Jinak si neumím vysvětlit, jak by AMD k tomu číslu vůbec přišla...