Druhé dotazníkové zjištění ale popírají statistiky prodejů Apple Watch, které cenovou hranici překonávají více než dvojnásobně. Přitom celých 52 procent všech prodaných chytrých hodinek v uplynulém roce bylo právě od Applu a jen každé desáté pracovaly s platformou Android Wear od Googlu.
Budoucnost by ale měla být k hodinkám používající platformu od Googlu o něco smířlivější. Do tří let by měly mít chytré hodinky s Android Wear 39 procent trhu a Apple Watch o procento méně než v současnosti.
Od Googlu se tak pro letošní rok očekává více funkcí a také partnerů, kteří by systém Android Wear používaly ve svých budoucích modelech. Právě funkce jsou podle průzkumů jedním z hlavních rozhodovacích faktorů, po kterých hodinkách sáhnout.
Google však od počátků prosazoval trend prodloužené ruky smartphonu, kdy do hodinek chodily po většinou notifikace a sbíraly se data z fitness senzorů. Uživatelé však od chytrých hodinek očekávají i nativní aplikace a především specifické funkce, které smartphone nemůže nebo neumí nabídnout.
Zdroj: Android Headlines